Wednesday, June 26, 2013

Gagal yang Mencemerlangkan

Buku ni gagal untuk buat aku TAK menangis.
Ia gagal sekali lagi untuk TAK buat aku berfikir banyak.
Bi'ithnillah. Sungguh!

(Baru tamat bahagian I-Fend)

Bagi aku, buku seolah-olah cuba melakonkan 
perasaan aku tatkala ini. Rindu. Rindu akan dunia 
yang kaya manis dengan Islam. Dunia yang ajar aku
untuk jadi hamba. Servant of the Master!


SHAS Mosque
Sungguh! Dari situ cinta aku berputik. Kembang.
Sihat gebu-gebu.

Oh yee..
Buku ni turut gagal untuk buat aku TIDAK 
senyum........sungguh!


Sungguhlah, buku ni umpama refresh button
since ramadhan semakin memanjangkan leher 
mengintai kita2...inshaAllah jumpa nanti.

Sengaja gambar2 di'upsidedown'kan
se upsidedown nya kepala aku sekarang. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...